درباره ما بیشتر بدانید!

آکادمی حسین رضوی نام مجموعه جوانی است که با هدف آموزش و توسعه علم‌های مدرن و آینده دار تشکیل شده است. این مجموعه با تیم تحقیقاتی قوی و به‌روزی که دارد، دوره‌های آموزشی هوشمندانه‌ای طراحی می‌کند تا علوم فعالیت حرفه‌ای و موثر را گسترش دهد و افراد توانمند برای شغل‌های مدرن برای امروز و فردای کشور بسازد. افرادی که در دنیای تکنولوژی حرفی برای گفتن داشته باشد.

پلی میان آموزش و بازار کار

حسین رضوی، دانشجویان خود را تا رسیدن به بازار کار همراهی خواهد کرد. به‌عبارتی ما معتقدیم اگرچه هر فرد متخصصی می‌تواند وارد بازار کار شود، اما به دلیل تغییرات و دگرگونی‌های بازار کار، دسترسی به بهترین موقعیت شغلی متناسب با مهارت‌های افراد، کمی مشکل و پیچیده است. ما در تلاش هستیم تا با پیوند زدن آموزش به بازار کار، این معضل قدیمی را حل کنیم. آزمون‌های تخصصی در پایان دوره‌های آموزشی ، راهی است برای ساختن رزومه و تاییدیه‌های شغلی تا کارآموزان با داشتن یک گواهی معتبر بتوانند هم خودشان موقعیت‌های بهتری را شناسایی کنند، هم پلتفرم استعدادیابی ما آن‌ها را به بهترین موقعیت متناسب با سطح کیفی مهارت آن‌ها وصل کند.

حسین رضوی

مدرس دانشگاه

درباره استاد:
فارغ التحصیل کارشناسی رشته مهندسی رباتیک هستم. تلاش من از ابتدا بر این بوده که به عنوان فردی موفق در زمینه خود شناخته شوم و این تلاش منجر به کسب مقامات برتری در مسابقات ملی و منتشر کردن مقالات علمی بین‌المللی در زمینه‌های مختلف شده است.

آدرس ایمیل

hosseinrazavi.dev@gmail.com

واتساپ

09961904251

تلگرام

hosseinrazavidev@

آدرس

تهران، دانشگاه تهران، دانشکده جغرافیا

ماموریت و بیوگرافی

فارغ التحصیل کارشناسی رباتیک از دانشگاه آزاد واحد تهران شمال. کسب مقام دوم در مسابقات طرح شهید بابایی بنیاد ملی نخبگان در زمینه کشاورزی هوشمند با استفاده از هوش مصنوعی و کسب مقام چهارم در مسابقات پارک خودروهای خودران و تشخیص اشیاء. طراحی ربات معامله‌گر و تجربه در طراحی وب‌سایت‌ها و سامانه‌های مدیریتی.

خلاصه سابقه تدریس:

بیش از 5 سال تجربه در تدریس با استفاده از ابزارهای مدرن و تعاملی در زمینه‌های رباتیک و برنامه‌نویسی از سطوح مقدماتی تا پیشرفته در دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی با روش های تدریس تعاملی و کاربردی به همراه مطالعات موردی و پروژه‌های عملی.